annaevelinaid

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Evelina Id - 19 januari 2012 22:36

Ammen hallå!

Idag har verkligen varit en fullspäckad dag! Jag fyller ju år idag :D

Och dagen började med att mamma, pappa och min syster kom in och sjöng för mig :)

Och då fick jag pakeeet :D Fick en pälsväst, en friis & company väska, och att pierca navlen! Och detska jag gör på lördag! :D Jag fick avän massa andra fina presenter från mina fina vänner! Men dan fortsatte med skola såklart och blev äntligen godkänd på mitt gramatik prov! Och sen så efter skolan åkte jag, Sanna, Sandra, Celine och Sandy in till lund och gick och kollade lite i butiker och sen tog en enormt god fika på espresso house :D Alla bilder från min födelsedag kommer upp imorgon! :) Men efter turen i Lund drog jag och Sandra hem till henne och flummade lite och sen tog jag bussen hem så var hemma vid halv 8 :) Då städade jag och väntade på att resten av familjen skulle komma hem för alla var och tränade, och då tog jag en lång varm dusch och sen låg jag i bastun och chillade och sen en ansikts mask på det! Och sen blev det u såklart tårta! Och nu sitter jag här, och lyckligare än vad jag är just nu kan man inte bli! Detta har varit en perfekt födelsedag, det enda som fattades var ju att träffa min bästavän Anton :/ Men han träffar jag på lördag! 

Nu kallar sängen för har ju faktit en dag kvar i skolan innan helg :)

Puss och kram och tack alla för en fantastisk födelsedag!


Bilden är från i julas men den är så mysig tycker jag! :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,
jag är en glad skåns tjej som älskar musik! Mitt liv är väll lika lång tråkigt som alla andras men thats just how the life is :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards