annaevelinaid

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Evelina Id - 21 mars 2012 13:02

Nu känns det verkligen som vår i luften!

Och då börjar jag även gräva runt i min garderob efter nya härliga vår outfither!

idag så blev det ett gammalt ljusblått linne som jag nästan aldrig andvänd tillsammans med mina gråa chinos *stavning* och sen blir det en skinn jacka och ett par vita converse till det!

åå vad jag älskar våren/sommaren! Man kan äntligen börja klä sig i lite tunnare kläder och man slipper ha en stor dunjacka som bara är ivägen!

Jag ska passa på att säga nu också att jag kommer flytta från bloggplatsen till devot!

Ska se om jag lyckas fixa det tills i eftermiddag annars blir det till helgen!

Men jag har helt enkelt tröttnat på bloggplatsen och vill testa på något nytt! :)

Och många av mina vänner bloggar på devot och dom tycker det är bra så varför inte testa? :)

Här får ni en bild på mina härliga outfith och njut nu lagom i solen idag! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,
jag är en glad skåns tjej som älskar musik! Mitt liv är väll lika lång tråkigt som alla andras men thats just how the life is :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards