annaevelinaid

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Evelina Id - 4 februari 2012 11:23

Ja nu sitter man här och sjukar ner sig :( 

Gamleby snart och känns ju lite sådär att jag mår så dåligt nu och ska iväg dit på måndag :(

ajja jag får väll leva på ipren och halstabletter? :)

Men igår efter ksolan så kom mamma och hämtade mig och min syster så åkte vi till nova och tog en fika och köpte lite saker till gamleby :)

Mina kusiner kom igår kväll också och som jag har saknat dom! 

Och idag ska vi fira våra födelsedagar, för det var inte så längesen jag fyllde år, min syster fyller år om cirka en vecka och Elin fyllde år för någon månad sen och maya i mars så det blir stort kalas idag :) 

Nu ska jag dra mig ner i duschen och sen va social med dom andra!

puss!


Här är det lilla jag köpte igår :)

 

Presentation


Hej,
jag är en glad skåns tjej som älskar musik! Mitt liv är väll lika lång tråkigt som alla andras men thats just how the life is :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards