annaevelinaid

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Evelina Id - 7 februari 2012 10:13

Goddag allihopa!

Just nu sitter jag i sängen och tråkar, eftersom dom andra har idrott och jag är fortfarande lite sjuk så får inte vara med :/

Lite drygt men jaja kan ju passa på att vila? :)

Men kvällen och dagen igår var riktigt roligt! Bussen upp var lite jobbig för mådde så sjuukt dåligt men mår mycket bättre idag! Och äter pencelin nu också.

Här är riiiktgit kallt och sjuklligt med snö om man gemför med hemma i skåne (a)

Så det blir vantar och mössa hela veckan!

nä nu ska jag äta mer kakor och dricka fanta mhehehehehe tjock som jag är ;D


Men här kommer en bild som vi tog igår när vi skulle gå till ica och handla :)

 

Presentation


Hej,
jag är en glad skåns tjej som älskar musik! Mitt liv är väll lika lång tråkigt som alla andras men thats just how the life is :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards